Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  طراحي سايت آموزشي طراحي سايت آموزشي

seo

طراحي سايت آموزشي

طراحي سايت آموزشي
طراحي سايت آموزشي در هر زمينه فعاليتي كه باشند، از مهدكودك ها گرفته تا مدارس و دبيرستان ها و آموزش هاي دانشگاهي و همچنين آموزش هاي عالي و تكميلي، آموزشگاه هاي فني و حرفه اي مانند آموزشگاه هاي آشپزي، مراكز ارائه دهنده آموزش هاي تعميرات لوازم صوتي و تصويري يا تعميرات خودرو و …. آموزشگاه هاي هنري و صدها طيف گسترده آموزشگاهي به حتم جهت معرفي كلاس ها، استادان و امكانات و خدمات آموزشي خود نياز به وبسايت دارند.

طراحي سايت آموزشي
طراحي وب سايت آموزشگاه بهترين راهكار است كه مي تواند معرف سوابق و فعاليت ها و مزاياي آموزشگاه در بين رقبا باشد. مخصوصا اينكه امروزه اكثر مردم به ويژه افرادي كه اهل علم اندوزي

طراحي سايت آموزشي
و آموزش هستند، براي تحقيق و كسب اطلاعات و در نهايت تصميم گيري بيشتر از اينترنت و جست و جوهاي اينترنتي استفاده مي نمايند. بنابراين وبسايت آموزشگاهي كه بصورت حرفه اي و مطلوب طراحي و مديريت شده باشد و علي الخصوص در نتايج جست و جوي كاربران در گوگل جايگاه مناسبي يافته باشد، مي تواند نقش بسزايي در جذب مشتريان آموزشگاه ايفا كند.

سفارش سايت آموزشي
علاوه بر جذب مشتريان جديد، طراحي سايت آموزشگاه بايد آنگونه سيستماتيك باشد كه متعلمان و فراگيران كنوني آموزشگاه و حتي فارغ التحصيلان آن نيز همچنان بتوانند از طريق وب سايت با آموزشگاه در ارتباط و تعامل باشند و از محتوا و امكانات آن استفاده نمايند.با در نظر گيري مطالب فوق مجموعه اي از ساخت و طراحي سايت همچون: طراحي سايت آموزش آنلاين، طراحي سايت مدارس، طراحي سايت دانشگاه، طراحي سايت آموزشگاه هاي فني و حرفه اي، طراحي سايت مراكز علمي جزو مقوله ساخت و اجراي طراحي سايت آموزشي محسوب مي گردند.

استفاده از خدمات طراحي وبسايت باعث مي شود كه:
فرايند با سرعت بيشتري به جلو حركت كند. همچنين باعث مي شود كه روي زمان پايان پروژه حساب كنيدو بودجه ايبراي اينكار درنظر بگيريد. با يك تيم طراحي در ارتباط قرار مي گيريد كه از قبل تجربهطراحي سايت آموزش آنلاينرا داشته است. در سه سوت وب ما مي دانيم كه چطور يكوبسايت  آموزشگاهي موفق خواهد شد. همچنينبا تمام روند طراحي آن از ابتدا آشنايي داريم.واقعيت اين است كه طراحي سايت تجاري با طراحي سايت آموزشآنلاين متفاوت است.بسياري از طراحان سايت آموزشگاهي اشتباهات معمولي را مرتكب مي شوند.

طراحي سايت آموزش آنلاين
اشتباهات معمول در طراحي سايت آموزش آنلاينهدايت كردن اشتباه كاربر: طراحي سايت آموزش آنلاين بايد كاربر پسند باشند.تعداد كليك هاي كاربربعد از طراحي سايت آموزش آنلاين بايد به حداقل برسد تا كاربرانبراي رسيدن به هدفشان دچار سختي نشوند.حوصله سر بر بودن: طراحي سايت آموزش آنلاين بايد به گونه اي انجام شود كه نوجوانان و كودكان را بهراحتي به خود جذب كند. اگر سايت شما خسته كننده باشد اين قشر از جامعه را به راحتي ازدست خواهيد داد.

طراحي سايت آموزشي
دانش آموزان با مشكل يادگيري روبه رو نيستند، بلكه به دليل انعطاف ناپذير بودن برنامه هاي درسي دچاربيزاري از يادگيري شده اند و برنامه هاي درسي رايج را مطابق با مغزها و ذهنهاي تغييريافته خويش نمي يابند.طراحي سايت آموزش آنلاين يكي از روش هاي مقرون به صرفه است. نتايج پژوهشها نشان ميدهد كه نزديكبه نيمي از افراد جامعه، حس بينايي برتري دارند و نزديك به يك پنجم از برتري حس شنوايي برخوردارند؛يعني ازراه گوش بهتر ياد ميگيرند. بيش از يكسوم دانش آموزان از راه لمسي و جنبشي بهتر ياد ميگيرند.

وب سايت آموزشي
با اهداف برپاسازي كلاس‌ها به صورت آنلاين و كاملا مجازي از مهمترين اهداف طراحي اين نمونه سايت آموزش آنلايناست كه از مهمترين دلايل تشكيل كلاسها به صورت آنلاين مي تواند موارد مختلف همچون جلوگيري از اتلاف وقت،يا دور بودن از موسسه آموزشي شما باشد.مشاوران سه سوت وب آماده ارائه همه گونه مشاوره در اين زمينهبه شما هستندتا با خيال آسوده اقدام به سفارش و طراحي چنين نمونه سايت آموزش آنلاين نماييد.

طراحي سايت آموزشي
خدمات ارائه شده در يك وب سايت آموزشي
ايجاد كلاس آنلاين و مجازي
اعلام دوره هاي آموزشي و دسته بندي آنها و ارائه نسخه دانلود شدني
ثبت نام به صورت آنلاين و دريافت شهريه توسط درگاه بانكي و …
گرفتن آزمونها به صورت آنلاين و اعلام نتيجه آزمون در همان لحظه
فروشگاه كتاب به صورت آنلاين براي استفاده از كتابها و دانلود آنها
نمايش اخبار و مقالات در جهت جذب بيشتر متقاضيان آموزش
تاريخچه و معرفي مركز آموزشي
اخبار مركز آموزشي و ساير اخبار مرتبط
هدف مدير در وب سايت آموزشي
اگر از مديران يك موسسه آموزشي باشيد داشتن يك نمونه سايت آموزش آنلاين ايده آل مي تواندبه طور شگفت آوري در جذب مخاطبان بيشتر و افزايش آمار ثبت نام و برپايي كلاسها در مركز آموزشيشما كمك نمايد.مطمئن باشيد هم اكنون اساتيدي كه در موسسه شما مشغول تدريس هستندبا ديدن عكس و رزومه و پروفايل شخصي خودشان در وب سايت آموزشي خرسند خواهند شد

ويژگي هاي طراحي سايت آموزشي :
در موفقيت طراحي سايت آموزشي ويژگي هاي زيادي مطرح است. سايت هاي آموزشي طراحي شده با توجه به نوع مصرف و كاربردي كه دارند و هدفي كه براي آن طراحي شده اند ويژگي هاي خاص خود را دارند.

ريسپانسيو بودن در طراحي سايت آموزشي :
با گسترده و فراگير شدن استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند و تبلت ها براي وب گردي و گشت وگذار در فضاي مجازي، ريسپانسيو و واكنش گرا بودن يكي از ملزومات سايت هاي امروزي مي باشد. حدود 50 درصد از كاربران از موبايل و تبلت براي مشاهده سايت ها استفاده مي كنند و در صورتي كه قالب سايت شما نمايش درستي در موبايل و تبلت نداشته باشد كاربران بسياري را از دست خواهيد داد . از طرف ديگر درصد زيادي از مخاطبان سايت هاي آموزشي را جوانان و نوجوانان تشكيل مي دهند كه اين دسته از مخاطبين براي مشاهده سايت استفاده طراحي سايت آموزشي بيشتري از موبايل و تبلت دارند.

انعطاف پذيري در طراحي سايت آموزشي :
سايت هاي آموزشي و آموزشگاهي بايد به نحوي طراحي و پياده سازي شوند كه كاملاً با نياز كاربر متناسب بوده و بسته به هدفي كه براي آن طراحي شده اند پاسخگوي تمامي نياز هاي

سفارش سايت آموزشي
كاربر باشند. از طرف ديگر سايت هاي آموزشي بايد اين ويژگي را هم داشته باشد كه بسته به نيازهاي آينده مجموعه ، امكان اضافه شدن قسمت هاي جديد به راحتي فراهم باشد. به عنوان مثال اضافه كردن زبان جديد به سايت يا امكانات ديگر.

اهداف و مأموريت خود را مشخص كنيد :
وب سايت هاي آموزشي مانند ديگر وب سايت ها هستند با كمي انتظارات متفاوت. در ابتدا قبل از انتخاب قالب سايت، بايد دقيقاً اهداف و مأموريت خود را مشخص كنيد. براي مثال اگر قصد ارائه مطالب آموزشي براي كودكان 9 ساله را داريد بايد ظاهر سايت و چينش آن به شكلي باشد كه هم براي كودكان و هم والدينشان خوشايند و كاربردي باشد. يا اگر قصد ارائه خدمات طراحي سايت آموزشي آموزشي براي مقاطع تحصيلي بالا را داريد بايد سايتتان تخصصي تر و با ظاهري حرفه اي تر طراحي شود.

تمركز اصلي سايت: ارائه اطلاعات
سايت هاي آموزشي بايد تا جايي كه ميتوانند در زمينه هاي مرتبط با فيلد كاريشان اطلاعات ارائه كنند تا بتوانند افرادي كه در اينترنت به دنبال اطلاعات مشابه هستند را جذب كرده و به عنوان كاربر دائمي خود نگه دارند. بعضي از مؤسسات آموزشي مثلا دانشگاه ها ممكن است چندين دانشكده داشته باشند كه تمام اين دانشكده ها بايد به صورت دسته بندي شده و با طراحي سايت آموزشي دسترسي راحت در وب سايت در اختيار كاربران قرار بگيرند. تمام دانشجويان و كاربران بايد بتوانند به راحتي در سايت به دانشكده هاي مختلف رفته و به دنبال اطلاعات مورد نظر خود بگردند.

رنگ هاي مناسب براي وب سايت هاي آموزشي :
رنگ هاي مورد نظر براي وب سايتتان را اب دقت انتحاب كنيد. دقت كنيد كه اين رنگ ها بايد در تناسب با لوگوي آموزشگاه و همچنين بروشورها و پوسترهاي آموزشگاه باشد تا حس يكپارچگي ايجاد نمايد. به طور كلي در سايت هاي آموزشي بايد به سمت رنگ هاي خنثي و تأييدي برويد مانند سبز، قهوه اي، آبي و سفيد. اين رنگ ها ناخودآگاه حس جديت، تكامل، قدرت و اعتماد طراحي سايت آموزشي را انتقال ميدهند. افراد نياز دارند كه به شما و خدماتتان اعتماد كنند و روانشناسي رنگ ها در اين مورد ميتواند به شما كمك كند تا اين حس را در كاربر ايجاد نماييد.

استفاده از انواع عناصر تصويري :
در آخر، سعي كنيد با اضافه كردن تصاوير و ويدئوهايي از نحوه ارائه خدمات، كيفيت و خدمات خود را بيشتر به كاربران معرفي نماييد. براي مثال، اگر آموزشگاه رانندگي داريد، ميتوانيد ويدئوهايي از نحوه آموزش را در وب سايت قرار دهيد. همچنين تصاويري از امكانات موجود در آموزشگاه و كلاس ها ارائه كنيد تا كاربر به يك تصوير ذهني از كلاس ها و امكانات آن برسد. حتي ميتوانيد از اجزاء تعاملي مثل چت آنلاين براي پاسخگويي به سؤالات كاربران و راهنمايي آن ها استفاده كنيد. هدف ايجاد حس مهم بودن در كاربر و جلب اعتماد او ميباشد كه با به كارگيري اين عناصر طراحي سايت آموزشي دسترسي به اين هدف آسان تر ميشود.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/4/8 ساعت: ۱۱ توسط:nazila76 :

هزينه طراحي سايت آموزشي

هزينه طراحي سايت آموزشي
هزينه طراحي سايت آموزشي براي هر كسب‌وكاري متفاوت است. زيرا هر سايتي، امكانات مختلفي براساس نوع مخاطبانش و تعداد دوره‌هاي آموزشي دارد. علاوه بر اين موارد، فاكتورهاي متعدد ديگري نيز روي قيمت نهايي راه‌اندازي آموزشگاه آنلاين تاثيرگذار هستند.

اگر شما هم به فكر راه‌اندازي آموزشگاه اينترنتي، براي ارائه خدمات آموزش آنلاين هستيد. اين مقاله به شما كمك مي‌كند تا ديد بهتري درباره فاكتورهاي موثر در هزينه طراحي سايت آموزشي داشته باشيد.

هزينه طراحي سايت آموزشي
طراحي سايت آموزشي
طراحي وب سايت آموزشگاه بهترين راهكار است كه مي تواند معرف سوابق و فعاليت ها و مزاياي آموزشگاه در بين رقبا باشد. مخصوصا اينكه امروزه اكثر مردم به ويژه افرادي كه اهل علم اندوزي و آموزش هستند، براي تحقيق و كسب اطلاعات و در نهايت تصميم گيري بيشتر از اينترنت و جست و جوهاي اينترنتي استفاده مي نمايند.

بنابراين وبسايت آموزشگاهي كه بصورت حرفه اي و مطلوب طراحي و مديريت شده باشد و علي الخصوص در نتايج جست و جوي كاربران در گوگل جايگاه مناسبي يافته باشد، هزينه طراحي سايت آموزشي مي تواند نقش بسزايي در جذب مشتريان آموزشگاه ايفا كند.

امكانات طراحي سايت آموزشي
تاريخچه و معرفي مركز آموزشي
اخبار مركز آموزشي و ساير اخبار مرتبط
دوره هاي آموزشي در حال برگزاري و دوره هاي آموزشي آتي
شرايط و نحوه ثبت نام متقاضيان آموزش
برنامه زمان بندي كلاس ها
ثبت نام آنلاين در دوره هاي آموزشي
معرفي كتاب ها و جزوات آموزشي
فروش كتاب ها و جزوات و ساير وسائل كمك آموزشي
صدور كارنامه و اعلام نتايج
دانلود جزوات اساتيد، نمونه سؤالات و …
تصاوير و ويديوهاي آموزشي
گالري تصاوير از آموزشگاه و فعاليتهاي آن
درج نظرات راجع به آموزشگاه و دوره هاي آموزشي
خبرنامه ايميلي و پيامكي براي كاربران
امكان گفتگوي زنده با پشتيبان آموزشي
معرفي اساتيد و مربيان به صورت گرافيكي
انجمن گفتگو
ربات تلگرام با امكان درج محتواي سايت در كانال تلگرام به صورت اتوماتيك
برگزاري نظرسنجي هاي آنلاين
منطبق بر اصول سئو سايت 

امكانات طراحي سايت آموزشي
چگونه طراحي سايت آموزشي مي‌تواند كسب و كار شما را متحول كند؟!
اگر مي­خواهيد شركت و يا آموزشگاه شما در بازار مدرن موفق باشد، بايد يك وب سايت حرفه­‌اي آموزشي داشته باشيد. وب سايت شما ستون فقرات تجارت شما است و از تمام تلاش­هاي بازاريابي ديجيتال شما پشتيباني مي­كند. امروزه با توجه به گسترش اينترنت و روي آوردن مردن به شبكه­‌هاي مجازي كسب و كار آنلاين نيز بسيار توسعه يافته است.

اگر شما در يك محلي صاحب آموزشگاه زبان، گيتار و … مي­باشيد، مي­توانيد فقط به افراد همان محل آموزش دهيد، اما با استفاده از طراحي سايت آموزشي آموزش­ هاي خود را مي­توانيد گسترده­ تر كرده و با افراد مختلف در سرتاسر كشور ارتباط برقرار كنيد. خوشبختانه، آموزش طراحي سايت رايگان زيادي در اينترنت وجود دارند كه مي‌توانند شما را تا حدودي در اين امر راهنمايي كنند. تنها كافي است دانلود اموزش طراحي سايت را در اينترنت جست‌وجو كنيد. البته بستگي به نوع كار و علاقه شما گزينه‌هاي هزينه طراحي سايت آموزشي گوناگوني مانند آموزش طراحي سايت با html و آموزش طراحي سايت با وردپرس دراختيار داريد.

طراحي سايت آموزشگاهي
اگر يك طراحي يك سايت آموزشگاهي به گونه اي انجام شود كه در نهايت استفاده از آن ساده باشد و به طور حرفه اي طراحي شود، باعث مي شود كه دنيايي از موقعيت ها براي شركت آموزشي شما فراهم گردد. بعد از طراحي سايت آموزشگاهي هزينه طراحي سايت آموزشي مي توانيد دانش آموزان جديدي را به طرف خود جذب كنيد.

همچنين مي توانيد مدرسان بهتري را نيز استخدام كنيد. با طراحي سايت آموزشگاهي مي توانيد با والدين و دانش آموزان به طور آنلاين ارتباط داشته باشيد. بهتر است طراحي سايت آموزشگاهي خود را به دست افراد حرفه اي بسپاريد كه قبلا هم در اين زمينه تجربه داشته اند. البته خودتان هم مي توانيد اين كار را انجام دهيد، فقط ممكن است وقت گير باشد. گاهي اوقات نيز طراحي سايت آموزشگاهي با شكست مواجه مي‌شود.

طراحي سايت آموزشگاهي
اشتباهات رايج طراحي سايت آموزشي
هدايت كردن اشتباه كاربر: طراحي سايت آموزش آنلاين بايد كاربر پسند باشند.تعداد كليك هاي كاربر بعد از طراحي سايت آموزش آنلاين بايد به حداقل برسد تا كاربرانبراي رسيدن به هدفشان دچار سختي نشوند.
حوصله سر بر بودن: طراحي سايت آموزش آنلاين بايد به گونه اي انجام شود كه نوجوانان و كودكان را به راحتي به خود جذب كند. اگر سايت شما خسته كننده باشد اين قشر از جامعه را به راحتي ازدست خواهيد داد.
سخن آخر
براي اطلاع از هزينه طراحي سايت آموزشي با كارشناسان ما در دولوپرس پرو تماس بگيريد.

 

منبع : طراحي سايت در دولوپرس پرو


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/3/29 ساعت: ۱۲ توسط:nazila76 :